morphling با تغییر ویژگیهای خود به تناسب موقعیت، میتواند به همان اندازه که مرگبار است، گریزان نیز باشد. چه با سوار شدن بر موج برای حمله به دشمن و چه با افزایش میزان خون خود، پیش از فرار به شکل نسخهای جعلی از خود، تعداد کمی میتوانند او را به دام بیندازند.
morphling به میزان 50% افزایش [stat] در وسط هر [lvl]، به جای دریافت کامل در زمان [lvl-up] دریافت می کند. Morphling با انتخاب هر [talent] به میزان 100% افزایش [stat] را از [skill-point] دریافت میکند.
ویژگی اصلی morphling اکنون Strength است و تغییر ویژگی ها توسط Attribute Shift باعث کاهش COOLDOWN ابیلیتی های او می گردد.
به این صورت که COOLDOWN ابیلیتی های morphling به میزان نسبت Agility به Strength
کاهش می یابد. زمانی که این نسبت به 175% برسد، بیشترین میزان کاهش COOLDOWN که 60% می باشد، به روی هیروی شما اعمال می گردد.
DAMAGE : 75 / 150 / 225 / 300
ATTACK DAMAGE PERCENTAGE : 50%
BASE DAMAGE : 55 / 65 / 75 / 85
DAMAGE MIN AGI MULTIPLIER : 0.5
DAMAGE MAX AGI MULTIPLIER : 1 / 1.5 / 2 / 2.5
STUN MIN : 0.5
STUN MAX : 1.2 / 1.6 / 2 / 2.4
KNOCKBACK MIN : 0
KNOCKBACK MAX : 0
SHIFT RATE : 10 / 15 / 20 / 25
MANA COST PER SECOND : 5 / 10 / 15 / 20
SHIFT RATE : 10 / 15 / 20 / 25
MANA COST PER SECOND : 5 / 10 / 15 / 20
DURATION : 24
ILLUSION OUTGOING DAMAGE : 100%
ILLUSION INCOMING DAMAGE : 300%