NO-RESULT
اطلاعات این هیرو ممکن است به روز نباشد sync_problem

آموزش هیرو invoker campaign

universal

جادوها را با ترکیب‌های مختلف از افسون ها در هم می تند.
برخی میگویند جادو، در اوایلش و در قدرتمند ترین شکلش، در درجه اول، هنر حافظه بود. این کار به هیچ فناوری، هیچ چوبدستی یا ابزار دیگری جز ذهن شعبده باز نیاز نداشت. تمام ابزار تشریفات، صرفاً ابزارهای یادگاری بودند که به تمرین‌کنندگان اجازه می‌دادند تا فرمول‌های ذهنی خاصی را که قفل قدرت طلسم را باز می‌کردند، با جزئیات کامل به یاد بیاورند. بزرگ‌ترین جادوگران در آن روزگار، کسانی بودند که دارای بهترین حافظه بودند. با این حال فراخوان‌ها آنقدر پیچیده بودند که همه جادوگران مجبور به تخصص یافتن شدند. متعهدترین افراد ممکن است در طول عمر امیدوار به یادگیریِ تنها سه یا چهار طلسم باشند. جادوگران معمولی از دانستن دو مورد راضی بودند و برای جادوگران روستایی عادی بود که فقط یکی را بدانند. حتی در موارد نادری که ممکن بود برای استفاده از آن فراخوانده شوند، از کتاب جادو و طلسم به عنوان کمکی در برابر فراموشی استفاده کند. اما در میان این تمرین‌کنندگان اولیه یک استثنا وجود داشت، نابغه‌ای با عقل و حافظه حیرت‌انگیز که به نام Invoker معروف شد. در جوانی، جادوگر با هوش نه بَر چهار، پنج و نه حتی هفت طلسم تسلط یافت. او می‌توانست ده طلسم را فرمان و فورا آنها را اجرا کند. Invoker خیلی چیزهای دیگر را نیز یاد گرفت، اما بی‌هوده بودند و فقط یک بار آنها را تمرین کرد و سپس برای همیشه از ذهنش پاک کرد تا جایی برای فراخوان های عملی‌تر باز کند. یکی از این طلسم ها Sempiternal Cantrap بود. طلسم طول عمر، با چنان قدرتی که کسانی که آن را در روزهای اول جهان اجرا کردند هنوز در میان ما هستند (مگر اینکه خُرد شده و به اتم تبدیل شده باشند). اکثر این شبه جاودانه ها بی سر و صدا زندگی می‌کنند. آنها می‌ترسند که راز خود را برملا کنند: اما Invoker کسی نبود که هدایای خود را پنهان نگه دارد. او موجودی باستانی است، فراتر از همه چیزهای دیگر آموخته، و ذهنش به نوعی هنوز فضایی برای گنجاندن معنای عظیم ارزش خود دارد. Invoker همچنین فراخوان‌هایی دارد که با آن‌ها خود را در گرگ و میش طولانی روزهای رو به مرگ جهان سرگرم می‌کند.
بستن زندگینامه

با داشتن زرادخانه ای پیچیده از طلسم ها، invoker می‌تواند خود را با هر وضعیت نبردی تطبیق دهد. هر ترکیب از سه عنصر جادو ساز او، یک جادو از ده جادوی موجود ایجاد می‌کند. به این معنا که او همیشه راهی برای نابود کردن یا فرار از دشمنانش خواهد داشت.

زندگینامه
نوع اتک
دور زن
سختی
invoker
67
ابیلیتی ها
quas

توانایی به کار گیری عناصر "یخی" را به شما می دهد.

wex

توانایی به کار گیری عناصر "طوفانی" را به شما می دهد.

exort

توانایی به کار گیری عناصر "آتشی" را به شما می دهد.

invoke

ویژگی های عناصر در حال به کار گیری را ترکیب کرده تا جادوی جدیدی برای استفاده ایجاد کند. COOLDOWN این ابیلیتی به ازای هر افزایش سطح از اورب ها 0.3 ثانیه کاهش می یابد. برای مشاهده لیست جادو ها، روی دکمه راهنما کلیک کنید.

mastermind

با [deny] کردن CREEP های لاین، %25 میزان EXPERIENCE دریافت می نمایید.

Talent Tree

25

20

15

10

538
+ 2.4
303
+ 0.9
19
+ 2.6
14
+ 1.8
19
+ 4.0
Attributes
Carry
Support
Nuker
Disabler
Jungler
Durable
Escape
Pusher
Initiator
Roles
حمله
39~47
1.7
600
900
دفاع
1.3
25%
حرکت
285
0.6
1800
800
Stats

Innate

mastermind

با [deny] کردن CREEP های لاین، %25 میزان EXPERIENCE دریافت می نمایید.


Facets

agnostic

Orb های شما به صورت PASSIVE به شما [dps]، ATTACK SPEED و ATTACK DAMAGE می افزاید.

quas

به اتک های شما, دمیج در ثانیه می افزاید.

DAMAGE PER SECOND : 3 / 6 / 9 / 12 / 15 / 18 / 21

wex

به شما سرعت اتک می افزاید.

ATTACK SPEED : 5 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35

exort

به دمیج اتک های شما می افزاید.

BONUS ATTACK DAMAGE : 3 / 6 / 9 / 12 / 15 / 18 / 21

elitist

گوی های فعال, به شما LIFESTEAL و MOVEMENT SPEED و SPELL AMPLIFICATION می افزاید

quas

هر عدد از گوی های Quas فعال به ATTACK های شما مقدار مشخصی LIFESTEAL می افزاید.

LIFESTEAL PER INSTANCE : 2 / 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 14

wex

هر insance از wex باعث افزایش MOVEMENT SPEED می گردد.

MOVE SPEED PER INSTANCE : 0.6% / 1.2% / 1.8% / 2.4% / 3% / 3.6% / 4.2%
MOVE SPEED PER INSTANCE : 0% / 0% / 0% / 0% / 0% / 0% / 0%

exort

invoker با اعمال یک DEBUFF، به ازای هر واحد exort میزان MAGICAL DAMAGE دریافتی هدف را به مدت 4 ثانیه افزایش می دهد.

SPELL AMPLIFICATION PER INSTANCE : 2% / 3% / 4% / 5% / 6% / 7% / 8%
SPELL AMPLIFICATION PER INSTANCE : 0% / 0% / 0% / 0% / 0% / 0% / 0%

Abilities

quas

توانایی به کار گیری عناصر "یخی" را به شما می دهد.

wex

توانایی به کار گیری عناصر "طوفانی" را به شما می دهد.

exort

توانایی به کار گیری عناصر "آتشی" را به شما می دهد.

invoke

ویژگی های عناصر در حال به کار گیری را ترکیب کرده تا جادوی جدیدی برای استفاده ایجاد کند. COOLDOWN این ابیلیتی به ازای هر افزایش سطح از اورب ها 0.3 ثانیه کاهش می یابد. برای مشاهده لیست جادو ها، روی دکمه راهنما کلیک کنید.

cold snap

invoker کشیدن گرمای دشمن، آن ها را به مدت مشخصی بر اساس سطح Quas سرد می‌کند و باعث وارد شدن DAMAGE به آن ها و منجمد شدنشان به طور موقت می گردد. با هر بار دریافت DAMAGE از Invoker در این حالت، دشمن دوباره منجمد شده، DAMAGE اضافی دریافت می‌کند باعث HEAL شدن invoker می گردد. دشمن را تنها میتوان به تعداد کمی منجمد کرد و COOLDOWN انجماد بر اساس سطح Quas کاهش می یابد. نحوه ساخت : + +

ghost walk

invoker با دستکاری انرژی های یخ و برق موجود در اطرافش، خود را INVISIBLE کرده و باعث و [health-regen] و [mana-regen] به دست می آورد. عدم تعادل عناصر ایجاد شده توسط این ابیلیتی، موجب SLOW شدن دشمان بر اساس سطح Quas، و همچنین SLOW شدن خود invoker بر اساس سطح Wex می گردد. نحوه ساخت : + +

tornado

با ایجاد یک گردباد، UNIT های دشمن در مسیر خود را به هوا بلند می کند، و آن ها را برای مدت کوتاهی بی دفاع در هوا معلق نگه می دارد. مسافت طی شده این ابیلیتی بر اساس سطح Wex بیشتر می شود. مدت زمان معلق ماندن دشمنان در هوا بر اساس سطح Quas محاسبه می شود. DAMAGE پایه به علاوه DAMAGE اضافی بر اساس سطوح Wex وارد می نماید. نوع خنثی سازی: خنثی سازی پایه نحوه ساخت : + +

e.m.p

Invoker یک شارژ از انرژی الکترومغناطیسی را در مکانی هدف گذاری شده ایجاد قرار می دهد که پس از 2.9 ثانیه به‌طور خودکار منفجر می‌شود. این انفجار یک منطقه را پوشش می‌دهد و MANA را بر اساس سطح Wex تخلیه می کند. به ازای هر واحد MANA که تخلیه می‌شود، DAMAGE وارد می نماید. اگر EMP از یک هبروی دشمن MANA تخلیه کند، 25% از مانای تخلیه شده را  Invoker دریافت می‌ نماید. نحوه ساخت : + +

alacrity

invoker یک جریان عظیم انرژی را به یک یار تزریق کرده و ATTACK SPEED او را بر اساس سطح wex و میزان DAMAGE او را بر اساس سطح exort افزایش می دهد. نحوه ساخت : + +

chaos meteor

invoker یک شهاب سنگ سوزان از فضا به مکان هدف احضار می کند. پس از برخورد، شهاب سنگ به جلو می غلتد و به طور مداوم بر اساس سطحابیلیت exort دمیج وارد می نماید و بر اساس سطح wex بیشتر می غلتد. سونیت هایی که مورد برخورد شهاب سنگ قرار می کیرند نیز برای مدت کوتاهی آتش می‌گیرند و DAMAGE اضافی بر اساس سطح Exort دریافت می نمایند. نحوه ساخت : + +

sun strike

یک اشعه فاجعه بار از انرژی شدید خورشید را به مکانی مشخص می تاباند، در هنگام برخورد، تمام دشمنانی که در زیر آن ایستاده‌اند را سوزانده و نابود می کند. بر اساس سطح Exort دمیج وارد می نماید. این DAMAGE به طور مساوی میان همه دشمنانی که مورد برخورد قرار گرفته اند تقسیم می شود. نحوه ساخت : + +

forge spirit

او یک روح را که تجسم قدرت آتش و استقامت یخ است، احضار می نماید. DAMAGE و ARMOR بر اساس سطح Exort تعیین می شود، در حالی که [atk-range]، HEALTH و مدت زمان ابیلیتی بر اساس سطح quas تعیین می شود. سوزانندگی این عنصر می تواند زره قهرمانان دشمن را ذوب کند. هنگامی که quas و exort حداقل در سطح 4 باشند، دو روح به وجود می آید. نحوه ساخت : + +

ice wall

یک دیوار یخی محکم را به مدت زمانی که بر اساس سطح quas است، در مقابل خود ایجاد می نماید . سرمای شدیدی که از آن ساطع می شود موجب SLOW شدن دشمنان نزدیک، بر اساس سطح Quas می شود و در هر ثانیه بر اساس سطح exort ، دمیج وارد می نماید. نحوه ساخت : + +

deafening blast

یک موج صوتی شدید را به جلو پرتاب می کند که به هر واحد دشمنی که با آن برخورد کند وابسته به سطح exort دمیج وارد می نماید. اثر ضربه قوی از انفجار کافی است تا این UNIT های دشمن را به مدتی که بر اساس سطح quas محاسبه می شود، به عقب براند و سپس ATTACK های آن ها را برای مدتی که بر اساس سطح wex است غیرفعال کند. نحوه ساخت : + +

Talent Tree

25

20

15

10

هیروی بعدی
io
دور زن
همه هیرو ها
هیروی قبلی
hoodwink
دور زن
Dota2.com/invoker