NO-RESULT
اطلاعات این هیرو ممکن است به روز نباشد sync_problem

آموزش هیرو hoodwink

agility

دشمنانش را به درختان می بندد
اولین سال‌های زندگی Hoodwink در فضای سرسبزی که زمانی لبه‌های Krimwohl را پر می‌کرد، سپری شد. اما با رشد آن پادشاهی و نیازهای شهروندان و ارتش‌هایش، رُقبا پنجه‌های خود را به هم زدند تا در بلعیدن زیبایی‌های طبیعی جنگل‌های مرزی از یکدیگر پیشی بگیرند و خود را برای برطرف کردن خواسته‌های در حال تغییر آماده کنند. برای کسانی که در سرزمین‌های چوبی باستانی زندگی می‌کردند. تنها انتخاب آنها دنبال کردن صف پناهندگان به مناطق آرام، یا به دست پودر سیاه و فولاد Krimwohl افتادن در حالی که از خانه‌های خود دفاع می‌کردند یا فرار به سمت شمال برای وسوسه کردن سرنوشت در چشمه‌ها و نخلستان های مه‌آلود Wood Tomo'kan بود. بنابراین در آن جنگل های خائنانه شمالی بود که Hoodwink به بلوغ رسید و از شکارچیان وحشتناک Tomo'kan طفره رفت. Hoodwink با برخی از راهزنان محلی دم‌خور شد و در عین حال با دیگران دشمنی کرد. هر زمان که شیطنت جالبی پیش می‌آمد، عقلب، علتش خود او بود. اما وقتی ضعیف‌ترین دَم، از آتش‌های Krimwohl در نهایت به خانه‌ی کودکی‌اش سرایت کرد، افکار Hoodwink به سوی خانواده و دوستانی که ممکن بود از تهاجم جان سالم به در برده باشند معطوف شد. اکنون برای نجات جانها در سرزمین‌های با خاک یکسان شده‌ که زخم‌هایش روح او را زخمی کرده بود دسا به کار شد. او نمی‌توانست از نزدیک شدن به شیاطینی که زندگی قدیمی او را ویران کرده بودند خودداری کند تا نگاهی اجمالی به آنان بی‌اندازد. در آنجا Hoodwink دید که هیولاهای دوران کودکی او اصلاً هیولا نبودند. آنها فقط مردم عادی بودند. سربازان، کارگران، بازرگانان و پناهندگان. سربازان، حتی با پودر سیاه و فولادشان، در مقابل خطرات Tomo'kan، خطرات واقعی با شاخک ها و دندان‌های تیز، خطراتی که مانند دانه‌های افرا در اطرافش می رقصید، چیزی نبودند. Tomo'kan می‌دانست همیشه می‌تواند گذرگاه امنی را در میان درهم‌تنیدگی Tomo'kan بیابد، جایی که اکثر مردم خونگرم از قدم زدن در آن می‌ترسند. او اکنون به کسانی حمله می‌کند که جرأت رام کردن طبیعت وحشی را دارند. Hoodwink با خوشحالی، آنچه را که دوست دارد از آنها غارت می‌کند. چیزهای فاقد اهمیت را نابود و به هر خویشاوند بازمانده‌ای کمک می‌کند تا بار دیگر در مسیر زندگی در طبیعت سبز قدم بردارند.
بستن زندگینامه

همیشه حاضر برای مقابله با خطر، hoodwink زندگی اش را وقف مواجهه با تهدیدات جنگل تسخیر شده ای کرده است که به خانه اش تبدیل شده. با در دست داشتن یک زوبین بزرگ، در حالی که هنوز می‌تواند به راحتی در میان جنگل حرکت کند، تحت نظر گرفتن hoodwink در نبرد، تقریباً غیرممکن است. اگر او را گم کنید، ناگهان از پشت سر ظاهر می‌شود؛ جنازه‌ مبهوت شما در حالی که در یکی از تورهایش گرفتار شده اید، آویزان خواهد بود.

زندگینامه
نوع اتک
دور زن
سختی
hoodwink
120
ابیلیتی ها
acorn shot

hoodwink با حمله با یک بلوط به یک UNIT هدف، آن ها را SLOW کرده و درصدی از ATTACK را به همراه DAMAGE اضافی وارد می نماید. اگر به روی زمین هدف گیری شود، یک درخت در آن محل، ایجاد شده و بلوط به میان اهداف نزدیک پرش می نماید. ...

bushwhack

hoodwink با پرتاب یک قلاب سنگ، دشمنان نزدیک را، به یک درخت در منطقه‌ هدف دوخته، و آن ها را STUN می نماید. دشمنان آسیب دیده، در طول زمان اثر، به مرور DAMAGE دریافت کرده و به سمت نزدیک ترین درخت در محدوده‌ هدف کشیده می شوند و VISION آن ...

scurry

MOVEMENT SPEED و [phased-movement] و قابلیت [tree-walking] را برای مدت کوتاهی به دست می آورد.

sharpshooter

CHANNELED
با شلیک یک تیر مرگبار از کمان خود به یک هیروی دشمن،hoodwink به او DAMAGE شدید وارد نموده، او را BREAK نموده، و SLOW می نماید. مقدار DAMAGE و مدت زمان DEBUFF پس از 3 ثانیه به حداکثر خود افزایش یافته و تیر به طور خودکار پس از 5 ثانیه ...

mistwoods wayfarer

hoodwink این شانس را دارد که ATTACK های دشمن را به سمت درختی نزدیک هدایت نماید.

Talent Tree

ابیلیتی sharpshooter بر روی یونیت های تحت تاثیر DEBUFF IMMUNITY اثر می گذارد

25

ابیلیتی acorn shot تعداد 2 شارژ خواهد داشت
افزایش 3- واحد [armor-corruption] به ATTACK های هیرو شما

20

افزایش 125+ واحد به حداکثر DAMAGE ابیلیتی sharpshooter
افزایش 1+ به تعداد پرش بلوط در ابیلیتی acorn shot

15

افزایش 50+ واحد DAMAGE ابیلیتی bushwhack
کاهش 2- ثانیه از COOLDOWN ابیلیتی bushwhack

10

افزایش 1+ ثانیه به مدت اثر ابیلیتی scurry
hoodwink
494
+ 1.9
327
+ 1.1
17
+ 2.0
24
+ 3.6
21
+ 2.9
Attributes
Carry
Support
Nuker
Disabler
Jungler
Durable
Escape
Pusher
Initiator
Roles
حمله
46~53
2.0
575
1800
دفاع
4.0
25%
حرکت
310
0.9
1800
800
Stats

Innate

mistwoods wayfarer

hoodwink این شانس را دارد که ATTACK های دشمن را به سمت درختی نزدیک هدایت نماید.


Facets

go nuts

ابیلیتی scurry موجب افزایش ATTACK RANGE و CAST RANGE می گردد.

scurry

ابیلیتی scurry موجب افزایش [atk-range] و CAST RANGE می گردد.

BUFF DURATION : 1.5
ACTIVE CAST RANGE : 100 / 150 / 200 / 250
ACTIVE ATTACK RANGE : 100 / 150 / 200 / 250

treebounce trickshot

ابیلیتی acorn shot علاوه بر پرش میان دشمنان، می تواند یک بار هم میان درختان بپرد.

acorn shot

اگر هیچ [target]ی در محدوده‌ اثر ابیلیتی Acorn Shot نباشد، می‌تواند از یک درخت نزدیک پرش کرده و تعداد پرش های باقی مانده را به 1 تنظیم کند.

Abilities

acorn shot

hoodwink با حمله با یک بلوط به یک UNIT هدف، آن ها را SLOW کرده و درصدی از ATTACK را به همراه DAMAGE اضافی وارد می نماید. اگر به روی زمین هدف گیری شود، یک درخت در آن محل، ایجاد شده و بلوط به میان اهداف نزدیک پرش می نماید. این ابیلیتی می تواند [alt-cast] شود تا به اجبار اجرا گردد.
اثر بر :
دشمن
نوع آسیب :
فیزیکال
اثر بر Spell Immunity :
نه

BONUS ATTACK RANGE : 75 / 150 / 225 / 300
BONUS DAMAGE : 40 / 80 / 120 / 160
BASE DAMAGE : 75%
BOUNCE COUNT : 2 / 3 / 4 / 5
SLOW DURATION : 0.35
MOVEMENT SLOW : 100%

0.35
650 / 725 / 800 / 875
525
16 / 14 / 12 / 10
85 / 90 / 95 / 100
اگرچه hoodwink با تقریباً هر چیزی کنار می‌آید، اما بلوط های Oak و Ironwood مؤثرترین پرتابه ها را می سازند -- و بخش عمده‌ای از ذخیره‌ی hoodwink را تشکیل می دهند.

bushwhack

hoodwink با پرتاب یک قلاب سنگ، دشمنان نزدیک را، به یک درخت در منطقه‌ هدف دوخته، و آن ها را STUN می نماید. دشمنان آسیب دیده، در طول زمان اثر، به مرور DAMAGE دریافت کرده و به سمت نزدیک ترین درخت در محدوده‌ هدف کشیده می شوند و VISION آن ها در طول مدت زمان STUN، به 0 کاهش می یابد.
نوع :
نوع آسیب :
مجیکال
قابل Dispel شدن :
فقط قوی ها

STUN DURATION : 1.4 / 1.6 / 1.8 / 2
TOTAL DAMAGE : 90 / 180 / 270 / 360

100
265
14
90 / 100 / 110 / 120
hoodwink از نخلستان های Ironwood برای کمین استفاده می کند، اما با احتیاط در همه مناطق mistwoods قدم بر می دارد.

scurry

MOVEMENT SPEED و [phased-movement] و قابلیت [tree-walking] را برای مدت کوتاهی به دست می آورد.
نوع :

BONUS MOVEMENT SPEED : 20% / 25% / 30% / 35%
BUFF DURATION : 2 / 2.5 / 3 / 3.5

ACTIVE CAST RANGE : 0 / 0 / 0 / 0
ACTIVE ATTACK RANGE : 0 / 0 / 0 / 0
AOE BONUS : 0

3.5 / 4 / 4.5 / 5
30 / 24 / 18 / 12
35
هیچ گوشه و شکافی در Wood Tomo'kan، دور از دسترس پنجه های hoodwink وجود ندارد.

sharpshooter

CHANNELED
با شلیک یک تیر مرگبار از کمان خود به یک هیروی دشمن،hoodwink به او DAMAGE شدید وارد نموده، او را BREAK نموده، و SLOW می نماید. مقدار DAMAGE و مدت زمان DEBUFF پس از 3 ثانیه به حداکثر خود افزایش یافته و تیر به طور خودکار پس از 5 ثانیه شلیک می گردد. hoodwink با نیروی شلیک به مسافت 350 واحد به عقب پرت می شود. CREEP هایی که توسط این تیر مورد اصابت قرار گیرند، به اندازه نصف مقادیر محتمل DAMAGE می شوند.
نوع :
نوع آسیب :
مجیکال
اثر بر Spell Immunity :
نه
قابل Dispel شدن :
بله

ARROW SPEED : 2200
MAX WIND-UP TIME : 3
MAX DAMAGE : 550 / 900 / 1250
MAX DEBUFF DURATION : 5
MOVE SLOW : 30% / 40% / 50%

3000
125
45
100 / 150 / 200
هرچند که hoodwink اولین کمانش را به صورت تصادفی پیدا کرد، اما اکنون او با دقت زیادی در تراشیدن و نگهداری از کمان های خود عمل می کند -- البته با برخی از قطعات ضروری که یا دزدیده شده یا به شکلی هوشمندانه به دست آمده‌اند.

hunter's boomerang

addابیلیتی جدید توسط Shard  
hoodwink یک بومرنگ به صورت قوس دار پرتاب می نماید. این بومرنگ پس از برخورد با دشمنان، به hoodwink باز می گردد. بومرنگ در هنگام عبور از میان دشمنان و یا برخورد با آنان، به آن ها DAMAGE وارد نموده و یک DEBUFF اعمال می نماید که باعث SLOW شدن آن ها و افزایش آسیب پذیری آن ها در مقابل MAGICAL DAMAGE می گردد.
نوع :
اثر بر :
[hero] ها
نوع آسیب :
مجیکال
اثر بر Spell Immunity :
نه
قابل Dispel شدن :
بله

DAMAGE : 200
MARK DURATION : 7
MOVEMENT SLOW : 20%
INCOMING SPELL DAMAGE : 20%

STATUS RESISTANCE REDUCTION : 0%

7
900
150
18
125

decoy

addابیلیتی جدید توسط Scepter  
موجب INVISIBLE شدن و افزایش MOVEMENT SPEED او می گردد. در این حالت، یک ILLUSION جایگزین ایجاد شده که ابیلیتی sharpshooter را با DAMAGEی کاهش یافته، به سمت نزدیک ترین هیروی دشمن هدف گیری می نماید. اگر این ILLUSION مورد ATTACK قرار گیرد یا با یک ابیلیتی UNIT TARGET ضربه بخورد، نابود شده، و ابیلیتی bushwhack را به صورت ضعیف تر به سمت دشمن پرتاب می نماید.
نوع :
قابل Dispel شدن :
بله

ILLUSION DURATION : 6
BUSHWHACK RADIUS : 250
BUSHWHACK DURATION : 1.6
MOVEMENT SPEED : 15%
SHARPSHOOTER DAMAGE : 60%

6
30
60

Talent Tree

ابیلیتی sharpshooter بر روی یونیت های تحت تاثیر DEBUFF IMMUNITY اثر می گذارد

25

ابیلیتی acorn shot تعداد 2 شارژ خواهد داشت
افزایش 3- واحد [armor-corruption] به ATTACK های هیرو شما

20

افزایش 125+ واحد به حداکثر DAMAGE ابیلیتی sharpshooter
افزایش 1+ به تعداد پرش بلوط در ابیلیتی acorn shot

15

افزایش 50+ واحد DAMAGE ابیلیتی bushwhack
کاهش 2- ثانیه از COOLDOWN ابیلیتی bushwhack

10

افزایش 1+ ثانیه به مدت اثر ابیلیتی scurry
هیروی بعدی
invoker
دور زن
همه هیرو ها
هیروی قبلی
enigma
دور زن
Dota2.com/hoodwink