bane با مجموعه ای از تواناییهای ناتوان کننده، وحشت به دل دشمنانش می اندازد. چه با گرفتار کردن دشمن در کابوسی مسری، یا با به دام انداختن دشمن در جای خود، به یارانش تمام زمانی را که برای کشتن دشمن نیاز دارند، می دهد.
افزایش ویژگی های Bane همیشه به طور مساوی بین هر سه ویژگی توزیع میشود (آیتمهایی که +3 [stat] میدهند، اکنون +1 Strength /Agility
/Intelligence
میدهند).
bane هنگام ATTACK به UNIT تحت تأثیر nightmare ، دارای ATTACK SPEED بیشتری است.
bane هنگام ATTACK به UNIT تحت تأثیر nightmare ، دارای ATTACK SPEED بیشتری است.
ATTACK SPEED BONUS : 40 / 50 / 60 / 70
واحدهای تحت تأثیر nightmare در جهتی که bane بخواهد حرکت می کنند.
واحدهای تحت تأثیر nightmare در جهتی که bane بخواهد حرکت می کنند.
WALK SPEED : 85
ATTACK DAMAGE REDUCTION: 55% / 60% / 65% / 70%
CAST RANGE REDUCTION: 30%
DAMAGE: 12 / 18 / 24 / 30
HEAL/DAMAGE : 90 / 160 / 230 / 300
INVULNERABILITY DURATION : 1
MANA DRAIN PER SECOND : 5%
DAMAGE : 70 / 110 / 150