اگر anti-mage فرصت پیدا کند که به طور کامل قدرت خود را جمع کند، تعداد کمی میتوانند حملات او را متوقف کنند. او با هر ضربه مانای دشمنان را می خشکاند یا با Blink کردن به فاصله های کوتاه از کمین دشمن میگریزد. به دام انداختن او برای هر دشمنی چالش بزرگی است.
ATTACK های شما، نسبت به میزان MANAی از دست داده شده توسط هدف، او را SLOW می نماید. میزان 12.5 / 15 / 17.5 / 20 % در زمان 50% کم بود مانا و 25 / 30 / 35 / 40 % در زمان 0% مانا. مدت زمان باقی ماندن SLOW بر روی هدف : 0.75 ثانیه
MIN MS SLOW : 12.5% / 15% / 17.5% / 20%
MAX MS SLOW : 25% / 30% / 35% / 40%
SLOW DURATION : 0.75
وقتی دشمنان MANAی کمی دارند، او DAMAGE بیشتری وارد می نماید.
mana voidبه صورت PASSIVE، زمانی که MANAی یک هیروی دشمن زیر 60% باشد، به آنتی میج، ATTACK DAMAGE اضافی می دهد و با کاهش بیشتر MANAی دشمن، این DAMAGE افزایش مییابد. اگر مانای دشمن به زیر 15% برسد، آنتی میج [max-dmg]، VISION و [true-sight] از آن هیرو به دست می آورد. این ابیلیتی بر روی هیروهای دشمن در شعاع 2500 واحدی اعمال می شود. این مزیت برای هر هیرو به صورت جداگانه STACK می گردد.
MANA THIRST MAX ATTACK DAMAGE : 20 / 45 / 70
MANA BURNED AS DAMAGE : 50%
MANA BURNED PER HIT : 25 / 30 / 35 / 40
MAX MANA BURNED PER HIT : 1.6% / 2.4% / 3.2% / 4%
Min Blink Distance: 200
Max Blink Distance: 750 / 900 / 1050 / 1200
MAGIC RESISTANCE : 15% / 25% / 35% / 45%
REFLECTED SPELL AMP : 0%
DAMAGE : 0.8 / 0.95 / 1.1
STUN DURATION : 0.3
MANA THIRST MAX ATTACK DAMAGE : 20 / 45 / 70