bloodseeker دشمنان خویش را وادار به تصمیم گیری های دشوار می نماید. با توانایی عقب راندن دشمنان با مراسمی ویژه، با قدرت نهایی و وحشیانه خویش، از حریفانش می خواهد که بی حرکت بمانند یا بمیرند.
bloodseeker هنگام کشتن یک UNIT مقداری HEAL می شود، معادل 1.5% از MAXIMUM HEALTH آن UNIT به ازای هر لول bloodseeker به علاوه پایه ای به میزان 25. هنگام کشتن یک هیروی دشمن نزدیک توسط یک هیروی یار، به میزان نصف HEAL می نماید.
به طور موقت موجب افزایش MOVEMENT SPEED حاصل از ابیلیتی Thirst می شود.
thirstبا فعالسازی، برای مدت کوتاهی MOVEMENT SPEED اضافی می دهد. به هنگام COOLDOWN، MOVEMENT SPEED افزایشی PASSIVE نمی دهد. هنگامی که همه هیرو های دشمن درارای [health] کامل هستند، نمی توان آن را اجرا کرد.
ACTIVE BONUS MOVE SPEED : 4% / 8% / 12% / 16%
ACTIVE DURATION : 5
DURATION : 8
ATTACK SPEED : 60 / 90 / 120 / 150
SPELL AMPLIFICATION : 15% / 20% / 25% / 30%
MAX HEALTH DAMAGE PER SECOND : 1.4%
RITUAL AREA : 600
SILENCE DURATION : 3 / 4 / 5 / 6
DAMAGE : 115 / 190 / 265 / 340
THIRST HEALTH THRESHOLD : 100%
MAX THIRST MOVE SPEED : 10% / 20% / 30% / 40%
ACTIVE BONUS MOVE SPEED : 0% / 0% / 0% / 0%
ACTIVE DURATION : 0
VISIBILITY HEALTH THRESHOLD : 25%
DURATION : 9 / 10 / 11
MOVE DAMAGE : 35% / 45% / 55%
HEALTH DAMAGE : 10%
PUSH DISTANCE : 0
HP PER SECOND COST/DAMAGE : 7%
RADIUS : 450
MOVE SPEED SLOW : 30%
SANGUIVORE HEAL BONUS : 50%