NO-RESULT
اطلاعات این هیرو ممکن است به روز نباشد sync_problem

آموزش هیرو arc warden campaign

agility

یک نسخه کپی از خود ایجاد می کند و به پیشروی در نقشه می بپردازد
پیش از آغاز همه چیز، حضوری وجود داشت: یک ذهن اولیه، بی‌نهایت و شگفت‌انگیز، که هدفی نامفهوم داشت. هنگامی که جهان با انفجار به وجود آمد، این ذهن خرد و پراکنده شد. دو تکه بزرگتر از این ذهن--که بعدها به نام‌های RADIANT و DIRE شناخته شدند--خود را در مقابله‌ای بی‌رحمانه یافتند و شروع به تغییر همه خلقت جهت خدمت به تضاد خود کردند. وقتی جنگ و فاجعه، کیهان نوپا را تهدید می‌کرد، تکه سوم خود را آشکار ساخت. این خِرد خود را «zet» نامید و تلاش کرد تا ناهماهنگی را برطرف کند و همه چیز را به وحدت کامل بازگرداند. zet از ماهیت متضاد خویشاوندانش متحیر شده بود، تمام قدرت خود را جمع کرد. در یک لحظه ناگهانی، بر خواهران و برادرانش غلبه کرد و جنبه های متخاصم آنان را در یک کره ستاره ای ادغام کرد و سپس آن را به تاریکی پرتاب کرد تا به دور یک جهان بی‌نام و نشان بچرخند. هماهنگی بازگشت. هرچند که تنها بخش کوچکی از قدرت zet باقی مانده بود. با تمرکز بر زندان، zet تصمیم گرفت از قدرت ضعیف شده خود استفاده کند تا به عنوان نگهبانی مراقب، تا پایان زمان خدمت کند. برای اعصاری بی شمار، این نظارت ادامه یافت. زندگی در جهان زیرین شکوفا شد، بی‌خبر از خطرات زندانی شده در ماهی که به آرامی می‌درخشید یا تلاش های zet برای مهار آن ها. با طنین اندازی درگیری های ابدی زندانیان درون ماه، سطح زندان به لرزه افتاد و با گذشت زمان شروع به ترک خوردن کرد. سرانجام، قدرت تحلیل رفته zet برای مهار شکاف کافی نبود و در نهایت ماه شکسته شد. ساکنان باستانی زندان گریختند تا بار دیگر درگیری‌های خود را از سر گیرند. zet توسط انفجار زندان به دورترین نقاط پرتاب شد. او که توسط انرژی‌های ناهماهنگ زندانیان سابقش دگرگون شده بود، دیگر یک شکل و فکر واحدی نداشت، حضورش میان بسیاری تقسیم شده بود—برخی کمتر، برخی بیشتر—که هر یک با قوس گذرای آگاهی به هم متصل بودند. در تقلا برای سرکوب ناهماهنگی خود، zet به سوی درگیری در حال رشد خواهران و برادرانش شتافت، اراده‌های شکسته اش را به سمت نتیجه ای واحد سوق داد: جنبه‌های ذهن اولیه باید دوباره متحد شوند، یا همه باید نابود شوند تا از گسترش بیشتر درگیری جلوگیری شود...
بستن زندگینامه

یک تکه شکسته از همان نیروی اولیه، مانند خود Ancient ها معروف به arc warden، سوگند خورده است که به نبرد بین RADIANT و DIRE پایان دهد. او دشمنان را با انرژی های متغیر مورد حمله قرار می‌دهد و با تحریف و پیچاندن فضا، یک میدان محافظتی پیرامون یاران خود ایجاد کند. یک spark wraith را فرا می‌خواند تا در منطقه‌ای گشت بزند و دشمنان را با جادوی مضر تحت تأثیر قرار دهد. سپس، یک نسخه دوگانه از zet ، همراه با تمام آیتم ها، ایجاد می‌کند تا با هجوم به دشمنان، آن ها را در هم شکند.

زندگینامه
نوع اتک
دور زن
سختی
arc warden
111
ابیلیتی ها
flux

یک UNIT تنهای دشمن را با انرژی چرخشی و ناپایدار مورد هدف قرار می دهد، و در طول مدت زمان اثر این ابیلیتی به آن به مرور زمان DAMAGE می زند و هدف را SLOW می کند. اگر UNIT دشمن دیگری نزدیک هدف باشد، DAMAGE وارد نمی شود.

magnetic field

یک میدان دایره‌ای از انرژی مغناطیسی در محل مورد نظر خود ایجاد می‌کند.

spark wraith

این ابیلیتی یک شبح را فرا می‌خواند که به آرامی متشکل شده و در منطقه‌ای مشخص شده گشت می زند تا دشمنی به او نزدیک شود. هنگامی که هدفی پیدا شد،این شبح با او ادغام شده و به او MAGICAL DAMAGE وارد می نماید و او را SLOW می کند. UNIT ...

tempest double

با تمرکز مجدد بر عناصر شکسته خود به یک شکل واحد، arc warden قادر است کپی الکتریکی کاملی از خود ایجاد کند. این کپی می‌تواند از تمام آیتم‌های فعلی arc warden و نسخه های ویژه دوگانه از ابیلیتی های او استفاده کند. به جز اکثر آیتم هایی که در هنگام مرگ می ...

runic infusion

با فعال‌سازی هر کدام از انواع RUNE ها، تاثیر REGENERATION RUNE را به مدت 4 ثانیه دریافت می کنید.

Talent Tree

ابیلیتی flux در صورت تنها بودن هدف، او را SILENCE می نماید

25

جریمه فاصله برای tempest double حذف می گردد
کاهش 7- ثانیه از COOLDOWN ابیلیتی magnetic field

20

افزایش %40+ به دمیج ابیلیتی spark wraith
افزایش 16+ به میزان ATTACK SPEED و DAMAGE اضافه ابیلیتی magnetic field

15

افزایش 2+ ثانیه به مدت تاثیر ابیلیتی flux
افزایش 200+ به میزان HEALTH شما

10

افزایش 200+ به فاصله استفاده از ابیلیتی flux
arc warden
560
+ 2.3
363
+ 1.2
20
+ 2.4
20
+ 3.0
24
+ 2.6
Attributes
Carry
Support
Nuker
Disabler
Jungler
Durable
Escape
Pusher
Initiator
Roles
حمله
51~57
1.7
625
900
دفاع
3.3
25%
حرکت
285
0.7
1800
800
Stats

Innate

runic infusion

با فعال‌سازی هر کدام از انواع RUNE ها، تاثیر REGENERATION RUNE را به مدت 4 ثانیه دریافت می کنید.


Facets

order

arc warden و tempest double دارای ابیلیتی های مربوط به خود هستند.

disorder

ابیلیتی های arc warden و tempest double با هم جا به جا می شوند.

Abilities

flux

یک UNIT تنهای دشمن را با انرژی چرخشی و ناپایدار مورد هدف قرار می دهد، و در طول مدت زمان اثر این ابیلیتی به آن به مرور زمان DAMAGE می زند و هدف را SLOW می کند. اگر UNIT دشمن دیگری نزدیک هدف باشد، DAMAGE وارد نمی شود.
نوع :
اثر بر :
دشمن
نوع آسیب :
مجیکال
اثر بر Spell Immunity :
نه
قابل Dispel شدن :
بله

DURATION : 6
ALLY SEARCH RADIUS : 225

ORDER
DAMAGE PER SECOND : 15 / 30 / 45 / 60
MOVEMENT SPEED SLOW : 15% / 22% / 30% / 39%

DISORDER
DAMAGE PER SECOND : 20 / 45 / 70 / 95
MOVEMENT SPEED SLOW : 5% / 8% / 11% / 14%

6
500 / 600 / 700 / 800
225
16
75
جزء بسیار کوچکی از قدرتی که Ancientها را زندانی کرد.

magnetic field

یک میدان دایره‌ای از انرژی مغناطیسی در محل مورد نظر خود ایجاد می‌کند.
نوع :
اثر بر Spell Immunity :
بله

ORDER
ATTACK SPEED BONUS : 30 / 60 / 90 / 120
EVASION BONUS : 100%

DISORDER
BONUS ATTACK RANGE : 150
BONUS ATTACK DAMAGE : 20 / 40 / 60 / 80

4 / 5 / 6 / 7
900
300
20 / 19 / 18 / 17
50 / 70 / 90 / 110
زمان و مکان برای موجودی به قدمت «Zet» اهمیتی ندارد.

spark wraith

این ابیلیتی یک شبح را فرا می‌خواند که به آرامی متشکل شده و در منطقه‌ای مشخص شده گشت می زند تا دشمنی به او نزدیک شود. هنگامی که هدفی پیدا شد،این شبح با او ادغام شده و به او MAGICAL DAMAGE وارد می نماید و او را SLOW می کند. UNIT های غیر هیرو، 40% DAMAGE بیشتری دریافت می کنند.
نوع :
نوع آسیب :
مجیکال
اثر بر Spell Immunity :
نه

SEARCH RADIUS : 375
DURATION : 16
MOVEMENT SLOW : 100%

ORDER
ACTIVATION DELAY : 2
DAMAGE : 100 / 180 / 260 / 340
WRAITH SPEED : 400
SLOW DURATION : 0.6 / 0.8 / 1.0 / 1.2

DISORDER
ACTIVATION DELAY : 1
DAMAGE : 75 / 140 / 205 / 270
WRAITH SPEED : 725
SLOW DURATION : 0.4 / 0.5 / 0.6 / 0.7

2000
375
4
80
تکه‌های کوچکتری از خود اصلی «Zet».

tempest double

با تمرکز مجدد بر عناصر شکسته خود به یک شکل واحد، arc warden قادر است کپی الکتریکی کاملی از خود ایجاد کند. این کپی می‌تواند از تمام آیتم‌های فعلی arc warden و نسخه های ویژه دوگانه از ابیلیتی های او استفاده کند. به جز اکثر آیتم هایی که در هنگام مرگ می افتند. این کپی دارای COOLDOWN جداگانه برای آیتم ها و ابیلیت ها است. اگر توسط دشمن کشته شود، به عنوان پاداش به دشمنان GOLD می‌دهد و COOLDOWN ابیلیتی ها ریست می گردد. اگر از arc warden دور شود، میزان DAMAGE بیشتری دریافت می نماید.
نوع :

BOUNTY GOLD : 180 / 240 / 300
PENALTY DISTANCE : 2000
PENALTY INCREASED DAMAGE : 60%

60
700
100 / 90 / 80
0
تحت تأثیر قدرت همتایان خود، Arc Warden به آنچه که بیشتر از همه نفرت دارد تبدیل می شود: نا سازگاری.

magnetic field

upgradeارتقاء توسط Shard  
میدان مغناطیسی ATTACK SPEED و MOVEMENT SPEED دشمنان را کاهش می دهد. همچنین، برای یاران درون آن، ATTACK SPEED را افزایش می‌دهد و شعاع آن را به 75 واحد افزایش می دهد.

ATTACK PROJECTILE SPEED : 0%
MOVEMENT SLOW : 30%

375

spark wraith

upgradeارتقاء توسط Scepter  
باعث می‌شود که شبح ایجاد شده از ابیلیتی spark wraith پس از برخورد با دشمن، یک شبح جدید ایجاد کند که 2 ثانیه طول می کشد تا فعال شود و 15 ثانیه دوام و شعاعی معادل با 225 واحد دارد.
نوع :
15
225

Talent Tree

ابیلیتی flux در صورت تنها بودن هدف، او را SILENCE می نماید

25

جریمه فاصله برای tempest double حذف می گردد
کاهش 7- ثانیه از COOLDOWN ابیلیتی magnetic field

20

افزایش %40+ به دمیج ابیلیتی spark wraith
افزایش 16+ به میزان ATTACK SPEED و DAMAGE اضافه ابیلیتی magnetic field

15

افزایش 2+ ثانیه به مدت تاثیر ابیلیتی flux
افزایش 200+ به میزان HEALTH شما

10

افزایش 200+ به فاصله استفاده از ابیلیتی flux
هیروی بعدی
axe
نزدیک زن
همه هیرو ها
هیروی قبلی
anti-mage
نزدیک زن
Dota2.com/arcwarden